fredag 19 september 2008

Intressant

Igår pratade jag på riktigt med C för första gången på länge. Det var ett bra samtal. Men det kom fram en sak som jag inte var beredd på. Hon har tydligen haft en älskare nu efter oss. Det gör väl egentligen ingenting. Men! Jag ljög lite, hon har inte riktigt haft en älskare utan hon har haft en älskarinna. Vet inte hur jag ska ta det, att hon bytt sida efter mig. Spelar för det andra laget liksom. Hur ska man ta en sån sak? Skrämde jag bort henne från killar? Är alla bisexuella egentligen? Är det bara en fas? Spelar det egentligen någon roll alls? En rätt intressant situation hursom. En Costanza-situation. Didn't see that one coming.

Men nu är det äntligen helg och jag är sugen på att bli full nu så det tänker jag också bli. Ikväll dansar vi till den turkiska sången om de fördömda.

Inga kommentarer: