torsdag 30 augusti 2007

Övertänd?

Lagade kokt potatis, marinerade fläskkotletter med vitlökssmör idag. Och åt ensam. Vet inte vad det var för ett påhitt.

Dagens ipodalbum: Death Breath - Let it Stink. Känn på den?

Uppdaterar aldrig bloggen längre för jag har inget mer intressant att säga. Mina tankar, mina åsikter har tagit slut, runnit ut.

Men jag är fruktansvärt irriterad på att folk inte kan cykla. Vad är grejen med att alla invandrarbrudar drar runt med ettans växel och trampar 10 varv i sekunden? Testa växla upp några snäpp så går det både snabbare och det blir faktiskt mindre jobbigt, när ni väl fått upp lite fart. Vad är grejen med folk jag möter i kurvor som tar kurvorna helt fel så jag måste stanna upp för att inte krocka med dom. Är det jag som inte kan cykla? Vad är grejen med folk som cyklar jävligt långsamt men ändå vinglar över hela vägen så man inte kommer förbi? Vad är grejen med folk som undrar vad grejen är med grejer? Jag bara undrar.

Inga kommentarer: