torsdag 9 augusti 2007

Den feta indianen

Det är ett faktum. Jag håller på att bli ett jävla fetto. Väger in någonstans runt 73kg just nu, det är väl ungefär som vanligt och helt ok. Men jag ser att magen ändå är större. Har jag minskat i muskelmassa och ökat i fettomassa? Såhär kan jag fan inte se ut. Hur ska jag någonsin kunna passa in i detta utseendefixerade samhälle med denna isterbuk?

Jag går in på Elin Klings blogg och läser om hennes indianlook. Hon är verkligen något på spåren. Indianlooken känns helt rätt i år. Jag ska inhandla lite indianprylar, men först måste jag bli av med magen. Ingen har väl hört talas om en fet indian?

Jo, kanske dom här reservatindianerna som finns nu för tiden som dricker en jävla massa sprit och drar runt på mopeder ute i Nevadaöknen och skjuter skallerormar och vithuvade havsörnar med pickadoller. Dom kanske är feta. Men dom bär å andra sidan inte heller fransstövlar och ekkorreörhängen som Elin Kling. Dom kör väl mest på skinnpaj, några slitna Leviskopior och barfota till det. Varför kör hon inte på den moderna indianstilen istället Elin? Den skulle jag kunna vara med på med min feta mage...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skriver och tänker i alla fall som en kung, så kung är du.